Waarom elke serieuze trader zijn netto-inkomen als ‘basecamp’ moet gebruiken

De psychologische druk van de markt Traden op de AEX of de Nasdaq is een mentaal spel. De meeste traders verliezen niet omdat hun strategie niet deugt, maar omdat de emotionele druk te hoog wordt. Die druk is vaak direct…









